بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران .

بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران

اسكلت فلزي چيست

 قيمت تيرآهن

امروزه بسياري از مهندسان عمران استفاده از اسكلت فلزي را در ساخت پروژ‌ه‌هاي ساختماني و يا حتي صنعتي خود ترجيح مي‌دهند .در اين مقاله  بعد از معرفي كامل اسكلت فلزي و انواع آن نگاهي به مزايا و معايب اين نوع اسكلت بندي خواهيم داشت تا بدانيم دليل برتري اسكلت فلزي بر بتني چيست. پس با ما همراه باشيد.

اسكلت فلزي چيست؟

اسكلت فلزي از انواع مقاطع فولادي، تيرها و ستون‌ها است كه براي استوار سازي و تضمين استقامت پروژه برپا مي‌شودبراي ساخت اسكلت‌هاي فلزي تيرهاي افقي و عمودي متعددي را توسط ميخ، پيچ و مهره و يا جوش براساس طراحي‌هاي مهندسي و تخصصي به يكديگر متصل مي‌سازند.

انواع اسكلت فلزي

اسكلت‌هاي فلزي براساس نوع مصالح و يا طراحي ساخت به انواع مختلفي تقسيم بندي مي‌شوند:

  • اسكلت فلزي براساس طراحي ساخت شامل انواع فونداسيون نقطه‌ي، نواري، گسترده، صفحه‌ي، مشترك، باسكول، كلاف شده، شمعي و … خواهند شد.
  • اسكلت فلزي براساس نوع مصالح به كار رفته مي‌تواند به انواع بتني، سنگي، شفته‌ي و آجري تقسيم بندي شود.

مراحل اجراي اسكلت فلزي:

 در ابتدا جهت برقراري فنداسيون عمليات پي كني را آغاز كرده و بتن ريزي را انجام مي دهند. پس از اجراي موفقيت آميز آرماتوربندي بولت‌هاي صفحه ستون را نصب كرده. و ساخت ستون ها را جهت اجرا اسكلت فلزي آغاز مي شود. در انتها شاه تيرآهن و تيرچه ها به صورت افقي جهت مقاوم سازي سازه نصب مي شوند.

آخرين قيمت تيرآهن را مي‌توانيد در كانال تلگرامي و يا صفحه اينستاگرامي آرادآهن مشاهده نماييد.

فروش تيرآهن در آراد آهن

اسكلت فلزي نسبت به اسكلت بتني داراي مزايا زير است:

  • هزينه‌ي كمتر: اجراي اسكلت فلزي نسبت به بتني نياز به هزينه‌ي كمتري دارد به خصوص كه مي‌توان در ساخت آن محصولات فلزي استفاده شده را مورد بازسازي و بازيافت و مورد استفاده قرار داد.
  • نصب آسان و سريع: قطعات اسكلت فلزي پيش ساخته و آماده مصرف هستند و تنها بايد آن‌ها را به يكديگر متصل كرد.

در مقابل از معايب اسكلت فلزي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مقاومت كم در برابر حرارت: در برابر حرارت و آتش سوزي سازه‌هاي فلزي مقاوم نبوده و دچار آسيب خواهند شد.
  • مقاومت كم در برابر زنگ زدگي: اسكلت‌هاي فلزي مقاومت كمي در برابر رطوبت و زنگ زدگي دارند و به مرور دچار خوردگي و فرسايش خواهند شد.

كاربرد تيرآهن در اسكلت فلزي

تيرآهن پرمصرف‌ترين مقطع فولادي در ساخت اسكلت‌هاي فلزي است. از انواع تيرآهن‌هاي IPE ، IPN و H در ساخت بسياري از مراحل ساخت فونداسيون از جمله: بيلت ستون‌ها، اجراي ستون‌ها، شاه تيرها، تيرچه‌ها، تيرك‌هاي مياني و خرپاها استفاده مي‌شود و به اين ترتيب مي‌توان گفت كه تيرآهن‌ها در اجراي اسكلت فلزي نقش اصلي و اساسي را برعهده دارند.

جهت اطلاع از قيمت هاش به صفحه اصلي سايت آرادآهن بخش انواع تيرآهن مراجعه كنيد.

قيمت تيرآهن ذوب آهن اصفهان

خريد آهن آلات ارزان در مرجع فروش آهن

شما مي‌توانيد جهت تأمين آهن آلات مورد نياز پروژه‌هاي خود با بازرگاني آراد آهن مرجع فروش آهن آلات (۳۴۰۵۵-۳۱) تماس بگيريد.

عرضه با بهترين قيمت آهن آلات صنعتي و ساختماني ، ارائه خدمات شايسته، تضمين كيفيت، اطلاع رساني دقيق و شفاف و… از عواملي هستند كه موجب افزايش رضايت مشتريان بازرگاني آراد آهن خواهند شد.

 

جهت مطالعه كامل مقاله اسكلت فلزي چيست به دانشنامه آراد آهن مراجعه نماييد.


برچسب: قيمت تيرآهن، خريد تيرآهن، قيمت تيرآهن INP، قيمت تيرآهن IPE، خريد تيرآهن INP، خريد تيرآهن INP، تيرآهن دوبل، تيردوبل، قيمت روز تيرآهن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۲۱ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره خريد لوازم گلخانه

 

 

 

قيمت  لوازم گلخانه به صورت روزانه در سايت آرادآهن منتشر مي‌شود. بازرگاني آراد آهن كليه لوازم فولادي گلخانه از جمله: انواع سرستون، انواع لوله گالوانيزه، قوطي گالوانيزه و… با بهترين كيفيت و قيمت در سراسر كشور عرضه مي‌نمايد

لوازم گلخانه كدامند؟

مهم‌ترين قطعاتي كه براي برپايي يك گلخانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد، عبارتند از:

قوطي‌هاي گالوانيزه:

در گلخانه‌هاي صنعتي و كشاورزي از قوطي گالوانيزه به شكل مربع و مستطيل استفاده‌هاي زيادي مي‌شود. منظور از گالوانيزه بودن اين قطعات، ضد زنگ و مقاوم شدن آن‌ها با يك لايه عنصر روي است كه آن‌ها را براي استفاده در گلخانه مناسب مي‌سازد.در ميان انواع قوطي گالوانيزه، قوطي با ابعاد ۸*۸ بيشتر در گلخانه ديده مي‌شود. كاربرد قوطي ۸*۸ در ساخت سازه و فونداسيون گلخانه است.

خريد قوطي گالوانيزه ۸*۸

خريد قوطي گالوانيزه ۸* ۸ را مي‌توانيد از طريق سايت آرادآهن انجام دهيد. به اين منظور ابتدا آخرين قيمت اين قوطي را در سايت مشاهده نموده و يا براي اطمينان با متخصصان فروش ما تماس بگيريد.

لوله گالوانيزه گلخانه:

لوله‌هاي گالوانيزه از ديگر قطعاتي هستند كه در ساخت سازه گلخانه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. لوله‌هاي گالوانيزه به دليل دارا بودن يك لايه عنصر روي به شدت در برابر رطوبت و شرايط گلخانه‌ها مقاوم بوده و طول عمر بالايي دارند.لوله‌هاي گالوانيزه در ضخامت‌هاي مختلف و در طول‌هاي ۶ متري به بازار عرضه مي‌شوند. پركاربردترين سايز لوله‌هاي گلخانه ۲،۱، ۲.۵، ۳، ۴، ۵ و ۶ است. البته به ضخامت لوله‌هاي به اصطلاح نمره مي‌گويند. براي مثال منظور از لوله نمره ۱، لوله گالوانيزه ۱ اينچي است.

قيمت لوله گالوانيزه نيز بستگي به ضخامت آن دارد. براي مثال قيمت لوله گالوانيزه ۳.۴ به دليل ضخامت بيشتري كه نسبت به لوله گالوانيزه ۲.۵ دارد، با قيمت لوله گالوانيزه ۲.۵ اندكي اختلاف دارد.

سرستون گلخانه:

سرستون‌هاي گلخانه، قطعاتي هستند كه به منظور اتصال ميان بخش‌هاي مختلف گلخانه از آن‌ها استفاده مي‌شود. سرستون‌هاي گلخانه نيز بايد از جنس‌هاي مقاوم نسبت به رطوبت و شرايط گلخانه ساخته شوند.سرستون‌ها از ۴ قسمت اصلي: بدنه، ۲ عدد روبند كمان و روبند ستون دارند. تمامي اجزاي سرستون از ورق فولادي با ضخامت ۲.۵ ميليمتري ساخته مي‌شود.

قيمت  لوازم گلخانه

 قيمت روز لوازم گلخانه ارتباط مستقيمي با قيمت روز دلار و شاخص‌هاي اقتصادي كشور دارد. جالب است بدانيد كه حتي تورم، تحريم، قيمت‌هاي جهاني، قيمت نفت و … همگي بر روي قيمت لوازم گلخانه تأثير مي‌گذارند.شايان ذكر است قيمت امروز لوازم گلخانه در سايت آرادآهن به روز رساني و منتشر شد.شما مي‌توانيد قيمت انلاين  لوازم گلخانه در بازار را با كمترين زحمت و تنها با چند كليلك در سايت آرادآهن مشاهده نماييد.

آراد آهن نمايندگي فروش لوازم گلخانه در اصفهان و سراسر كشور با دريافت مجوز نمايندگي كليه مقاطع فولادي صنعتي را از كارخانجات معتبر تأمين نموده و با قيمت‌هاي بسيار مناسب در سراسر كشور عرضه مي‌نمايد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با مركز خريد لوازم گلخانه به شماره‌ي: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگيريد.

 

جهت مطالعه كامل مقاله همه چيز درباره خريد لوازم گلخانه به دانشنامه آراد آهن مراجعه نماييد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۰۵ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)

نحوه محاسبه آنلاين تيرآهن

 

 

 

نحوه محاسبه آنلاين وزن تيرآهن چگونه است؟

چگونه ميتوان وزن تيرآهن را محاسبه كرد؟

چه عواملي قيمت تيرآهن را تعيين مي كند؟

اينها سوالاتي است كه مي خواهيم به آن پاسخ دهيم. پس اگر شماهم به دنبال نحوه محاسبه وزن تيرآهن هستيد، تا پايان اين نوشته همراه ما باشيد.

تعريفي از تيرآهن و انواع آن:

تيرآهن، پروفيلي است طولاني كه يكي از مقاطع مهم در بخش اسكلت ساختمان بشمار مي رود و وظيفه اصلي آن تحمل بار وارد شده بر ساختمان است.پر كاربردترين تيرآهن ها عبارت اند از: تيرآهن IPE، تيرآهن INP، تيرآهن IPB و تيرآهن CNP

چرا محاسبه وزن تيرآهن اهميت دارد؟

وزن تيرآهن يكي از عوامل تعيين كننده قيمت آن مي باشد. گرچه عوامل ديگري هم در تعيين قيمت تيرآهن نقش دارند اما اين پارامتر يكي از مهم ترين عوامل تعيين كننده قيمت تيرآهن است.

چگونه به صورت آنلاين وزن تيرآهن را بدست آوريم؟

براي انجام اينكار سايت هاي بسياري وجود  دارند كه با گرفتن مشخصات مورد نظر شما از تيرآهن، وزن آن را محاسبه و در اختيار افراد قرار مي دهند. يكي از اين سايت ها، شركت تجاري آراد آهن است. اين شركت در صفحه اصلي خود بخشي به نام جدول محاسبه وزن دارد كه با كليك بر روي آن ميتوانيد وزن محصولاتي مانند پروفيل، تيرآهن، نبشي و غيره را به صورت آنلاين محاسبه كنيد.

اما روش ديگري كه براي محاسبه وزن تيرآهن وجود دارد، استفاده از فرمول هاي اندازه گيري وزن تيرآهن مي باشد. اگر شما هم خواهان استفاده از فرمول هاي محاسبه وزن تيرآهن هستيد، ادامه مطلب را مطالعه كنيد.

محاسبه آنلاين وزن تيرآهن (فرمول محاسبه وزن تيرآهن ):

يكي از روش هاي محاسبه وزن تيرآهن استفاده از فرمول هاي موجود براي اين مقاطع فولادي است. اولين فرمول براي محاسبه وزن تيرآهن با استاندارد IPE مي باشد كه به قرار زير است:

طول تيرآهن به متر × وزن يك متر از جدول اشتال = وزن نهايي تيرآهن  IPE

براي محاسبه آنلاين تيرآهن كليك كنيد

 

 

 

قيمت روز تيرآهن ذوب آهن اصفهان و ساير كارخانه ها:

باتوجه به مطالبي كه گفتيم اين سوال پيش مي آيد كه قيمت تيرآهن هاي ذوب آهن اصفهان و ديگر كارخانه ها چگونه است؟

از كارخانه هاي مطرح توليد اين مقاطع فولادي ميتوان به مواردي چون تيرآهن ذوب آهن اصفهان، تيرآهن مجتمع فولاد ظفر بناب، تيرآهن مجتمع فولاد صنعت شاهين بناب، تيرآهن جهان فولاد غرب، تيرآهن فولاد احراميان يزد، تيرآهن شركت نورد آريان فولاد بوئين ‌زهرا و تيرآهن كارخانه فولاد البرز ايرانيان فايكو اشاره كرد كه قيمت تيرآهن هركدام از اين كارخانه ها وابسته به استاندارد و نوع تيرآهن هاي توليد شده بستگي دارد.

مركز پخش تيرآهن كارخانجات معتبر:

يكي از مراكز پخش تيرآهن كارخانجات معتبر، شركت آرادآهن است كه توانسته با ارائه خدماتي چون به روز رساني قيمت محصولات فولادي، داشتن مشاوره براي تهيه محصولات قبل از اقدام به خريد، فعال بودن در شبكه هاي اجتماعي تلگرام و اينستاگرام و قرار دادن آخرين اطلاعات و اخبار محصولات فولادي، اعتماد افراد بسياري را به خود جلب كند همچنين شما ميتوانيد در سايت اين شركت به مقايسه محصولات كارخانه هاي متفاوت بپردازيد.

اما يكي ديگر از ويژگي هايي كه مورد توجه خيلي از افراد قرار گرفته  اين است كه شركت آراد قيمت تمام محصولات آنها نزديك به قيمت كارخانه ها مي باشد.

جهت مطالعه كامل مقاله نحوه محاسبه آنلاين تيرآهن به دانشنامه آراد آهن مراجعه نماييد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۱۴ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)

مشخصات قوطي آهني و بررسي قيمت قوطي

 

 

 

 

بررسي قيمت قوطي

قوطي آهني نوعي پروفيل تو خالي است كه در كشور آمريكا و برخي كشورهاي ديگر به آن HSS مي‌گويند. HSS در واقع مخفف  Hollow Structural Sections است و به معناي پروفيل فلزي با مقطع تو خالي است .

انواع قوطي و پروفيل

در واقع قوطي يك نوع پروفيل است كه از آن براي مصارف خاصي استفاده مي‌شود  و داراي سطح مقطع مستطيلي يا مربعي است

كاربرد قوطي پروفيل

براي مطالعه مقاله مربوط به راهنماي خريد قوطي وبررسي قيمت قوطي كليك كنيد

قوطي مبلي

قوطي مبلي به پروفيل سبك نيز معروف است و از آن براي صنايع مختلفي مانند ساخت دوچرخه، لوازم خانگي، مبلمان مانند فرفوژه، كانكس و … استفاده مي‌شود. قيمت قوطي مبلي بر اساس وزن آن محاسبه مي‌شود.

قوطي صنعتي

قوطي صنعتي از استحكام زيادي برخوردار است و در برابر ضربات و آسيب‌هاي احتمالي بسيار مقاوم است و از آن براي ساخت و سازهاي بزرگ استفاده مي شود.

براي مطالعه مقاله تفاوت قوطي سبك و سنگين كليك كنيد.

قوطي گالوانيزه

قوطي گالوانيزه از ورق فولادي ساخته ميشود كه توسط فلز روي پوشش داده مي شود كه به دليل خاصيت ضد زنگ، ضد خوردگي و ضد سايشي كه دارد، بسيار پرمصرف است

براي مطالعه مقاله محاسبه آنلاين وزن قوطي و بررسي قيمت قوطي كليك كنيد.

انواع پروفيل از لحاظ كاربرد

پروفيل‌ها را به طور كل در دو دسته باز و بسته تقسيم مي‌كنند. پروفيل‌هاي بسته شامل پروفيل‌هايي همچون پروفيل UPVC، لوله و قوطي، در و پنجره مي شوند و شكل ظاهري متفاوتي با پروفيل‌هاي باز دارند. تيرآهن، ميلگرد، نبشي و تسمه از جمله پروفيل‌هاي باز هستند كه هركدام براي مصارف خاصي استفاده مي‌شوند

پروفيل در و پنجره

پروفيل در و پنجره از پركاربردترين پروفيل‌هايي است كه در اشكال و جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. هرچه از پروفيل درب و پنجره با كيفيت‌تري استفاده شود، سطح كيفي ساختمان نيز افزايش پيدا خواهد كرد

كاربردي ترين پروفيل، پروفيل زد

پروفيل زد در 4 نوع Z16، Z18، Z20 و Z22 توليد مي‌شود. هركدام از اين پروفيل‌ها داراي ضخامت و وزن متفاوتي هستند.

پروفيل سي پرلين

پروفيل C در ابعاد و اندازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. براي ساخت اين پروفيل ابتدا ورق برش ميخورد و سپس وارد دستگاه رول فرمينگ مي شوند و شكل‌دهي مي‌شود.

 

 

 

روش غير مستقيم ساخت پروفيل قوطي

در ساخت پروفيل به روش غير مستقيم، لوله فلزي درزدار توسط روش‌هاي فرم‌دهي شعاعي، لبه‌اي و مركزي به شكل قوطي در مي‌آيد. اين لوله با عبور از قالب‌هاي مختلف تاب برداشته و در اشكال مختلفي توليد مي‌شود. سرعت توليد پروفيل در اين روش بالاتر از روش مستقيم است و لبه‌هاي كار به شكل گرد در مي‌آيند. در اين روش اندازه ضلع‌ها و انحناي سطح كار به صورت دقيق نيست.

خريد قوطي آهني و بررسي قيمت قوطي

براي خريد قوطي آهني مي‌توانيد از كارخانجات مختلف و يا وب‌ سايت‌هاي معتبر اقدام كنيد. آراد آهن يكي از مرجع‌هاي فروش انواع پروفيل از جمله قوطي آهني است. از اين سايت به عنوان مركز فروش آنلاين قوطي آهن در ايران است.شما با مقايسه قيمت‌ها، خواهيد ديد كه ارزانترين و با كيفيت ترين قوطي پروفيل در اين مجموعه عرضه مي شود و بهترين گزينه براي خريد آهن آلات است. آراد آهن اسپادانا مركز آهن اصفهان و تامين كننده انواع قوطي آهني در كشورمان است كه به طور مستقيم و با نازلترين قيمت مي‌توانيد قوطي پروفيل كارخانه نورد پروفيل ساوه، نيكان اصفهان و صنايع فولاد هيبريد عرضه ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۲:۰۱ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)