بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران .

بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران

میلگرد ذوب آهن؛ ویژگی‌ها و کاربردها

 

 

میلگرد ذوب آهن اصفهان یکی از معروف ترین محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان است که به دلیل کیفیت بسیار بالای آن، در بین مصرف‌کنندگان محصولات فولادی طرفداران بسیاری دارد

انواع میلگرد ذوب آهن

در کارخانه ذوب آهن اصفهان، میلگرد ساده و میلگرد آجدار در سایزهای گوناگون تولید می‌شود. میلگردهای آجدار تولیدی مجموعه ذوب آهن از نظر شکل ظاهری به سه دسته آجدار مارپیچ، جناقی و مرکب تقسیم می‌شود. 

مشخصات و استانداردهای میلگرد ذوب آهن

میلگرد آجدار ذوب آهن در گریدهای A1, A2, A3, A4 و با قطرهای مختلف و بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 3132 ، استاندارد Gost  روسی، استاندارد  ASTM A 615 ، استاندارد ژاپنی JIS G3112 و استاندارد DIN آلمان می‌باشد. بر روی هر شاخه از میلگرد ذوب آهن علامت اختصاری ESCO حک می‌شود که نشانی برای تشخیص اصالت محصول محسوب می‌شود

 

 

 

قیمت میلگرد ذوب آهن

 

عوامل موثر بر قیمت میلگرد ذوب آهن

به طور کلی قیمت میلگرد بر اساس وزن آن محاسبه می‌شود، بنابراین یکی از عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد های تولیدی کارخانه ذوب آهن، وزن این محصول می‌باشد که با توجه به ضخامت و طول آن تعیین می‌شود. گرید میلگرد یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول می‌باشد.

نوسانات بازار ارز و نوسانات بازار فولاد یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کالا در بازار آهن آلات می‌باشد که موجب نوسان قیمت این محصول می‌شود.

بازرگانی آرادآهن به عنوان یکی از معتبرترین و مطرح‌ترین مرجع فروش میلگرد کارخانه ذوب آهن در بازار آهن آلات ایران شناخته می‌شودکه با ارائه بهترین و مناسب‌ترین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در سایزها و ابعاد مختلف، توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین خریداران این محصول بدست آورد؛ در همین راستا آرادآهن، علاوه بر کسب بالاترین میزان رضایت در بین مشتریان، حجم بالایی از فروش این محصول در بازار فولاد اصفهان و سایر شهرهای ایران را نیز بر عهده دارد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت نهایی و یا خرید میلگرد ذوب آهن از آراد آهن با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه کامل مقاله میلگرد ذوب آهن؛ ویژگی‌ها و کاربردها به دانشنامه آراد آهن مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۱۹ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)