بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران .

بانك اطلاعات جامع آهن آلات ايران

ورق St37 مشخصات فني وكاربردهاي آن

​  ​

ورق ST37 به دليل ويژگي‌هاي خاص آن در صنعت ساختمان سازي، كشتي سازي و … بسيار كاربرد دارد

در اين مقاله ابتدا به معرفي ورق‌هاي آهن و سپس به صورت تخصصي ورق فولادي ST37، نحوه‌ي توليد، كاربردها، قيمت و روش‌هاي خريد ورق ST37 را بررسي خواهيم كرد

ورق آهن چيست؟
ورق آهني يا ورق سياه، صفحه‌ي از جنس فولاد است كه طي فرايند نورد گرم توليد مي‌شود .ورق‌ آهني به دليل گداختن در طول اين فرايند ظاهري مات و غيربراق پيدا مي‌كند. به همين دليل به آن ورق سياه مي گويند.ورق سياه بسته به آلياژ و ميزان كربن به كار رفته در تركيب آلياژي‌اش به گريدهاي مختلفي تقسيم بندي مي‌شود. كه مهم‌ترين و پراستفاده ترين اين گريدها ST37 است

ورق سياه ST37چيست؟
در آلياژ ورق‌ سياه فولادي ST37 از عنصر كربن تنها به ميزان 20 درصد استفاده مي‌شود. اين درصد از كربن به اين ورق‌ها ويژگي‌ها زير را مي‌بخشد:

استحكام و مقاومت متوسط رو به بالا
خاصيت جوش پذيري زياد
در واقع در ورق‌ها عددمندرج دركنار علامت ST نشان‌دهنده‌ي كيفيت و ميزان انعطاف پذيري ورق است. كه هرچه اين عدد بزرگتر، كيفيت ورق بالاتر و ميزان شكل پذيري آن كمتر است

 

مشخصات فني ورق ST37
عدد 37 كه در  كنار نماد ST به اين معني كه استحكام كششي اين ورق 370 نيوتن بر ميليمتر مربع است.

انواع و درجه‌ي ورق‌هاي گريد ST37
ورق‌هاي سياه ST37 براساس كيفيت در سه درجه زير تقسيم بندي مي‌شود:

ST37 (درجه 1): از اين ورق كه كمترين كيفيت را نسبت به دو نوع ديگر ورق‌هاي ST37 دارد، براي كاربردهاي معمولي در پروژه‌ها استفاده مي‌شود.
ST37-2 (درجه 2): اين ورق كه داراي كيفيت متوسطي است. براساس استاندارد اروپايي  DIN 17100 توليد مي‌شود.
ST37-3  (درجه 3): اين ورق بالاترين ميزان كيفيت را در ميان ورق‌هاي گريد ST37 دارد و از آن در قسمت‌هاي حساستر پروژه‌ها استفاده مي شود.
مزاياي ورق سياه گريد ST37
از ويژگي‌هايي كه باعث مورد توجه قرار گرفتن اين ورق در صنايع است. مي‌توان به مواردي چون: سبك وزن بودن، كيفيت قابل قبول، قيمت مناسب، خاصيت جوش پذيري بالا، خواص و قدرت مكانيكي عالي، انعطاف پذيري بسيار خوب، قدرت كششي و مقاومت بالا در برابر فشار زياد اشاره كرد.

 

كاربردهاي ورق ST37
از جمله كاربردهاي اين ورق مي‌توان موارد زير را برشمرد:

ساختمان سازي
استفاده به عنوان ماده ي ساخت مقاطع فولادي چون: پروفيل، ميلگرد، نبشي، ناوداني و..
ساخت لوازم خانگي چون يخچال، ماشين لباسشويي و …
در ايران كارخانه‌هاي توليد كننده ورق كه ورق گريد ST37 را نيز توليد مي‌كنند، عبارتند از:

فولاد مباركه اصفهان
مجتمع فولاد سبا
اكسين خوزستان
فولاد كاويان
مجتمع فولاد گيلان
 خريد ورق ST37 از آراد آهن
براي استعلام قيمت‌ها و خريد ورق ST37 از بازرگاني آراد آهن به صورت حضوري و يا غيرحضوري مي‌توانيد با شماره‌هاي 34055-031در سايت تماس بگيريد.

 

بازرگاني آراد آهن با بيش از دو دهه سابقه در زمينه خريد و فروش انواع آهن آلات ساختماني و صنعتي و به عنوان مرجع معتبر كارخانجات مطرح كشور، ورق ST37 را با بالاترين كيفيت و مناسبترين قيمت تأمين و به دست مشتريان خود در سراسر كشور خواهد  ‌رساند.


برچسب: ورق،ورق سياه،ورق سياه فولادمباركه،خريد ورق سياه،فروش ورق سياه،ورق st52،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۴۳ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)

نبشي آهني چيست؟

  

خريد نبشي

نبشي چيست

پروفيل نبشي داراي سطح مقطع دو ضلع عمود بر هم است كه به صورت تكي يا تركيبي در پروژه هاي ساختماتي و عمراني مورد استفاده قرار ميگيرد. نبشي به صورت شاخه‌اي، خرد شده و يا به صورت نبشي لقمه به كار برده ميشود. وظيفه اين پروفيل اتصال دو قسمت فلزي بر هم است، به همين سبب به عنوان متصل كننده پل به ستون و يا صفحات به ستون و همچنين خرپا  استفاده مي شود .

آشنايي با انواع نبشي

پركاربرد ترين نوع نبشي، نبشي آهني است. در صورتي كه هر دو قسمت عمود بر هم نبشي، اندازه يكساني داشته باشند، به آن نبشي بال مساوي و اگر در اندازه‌هاي مختلف باشند، به آن بال غير مساوي مي‌گويند.

نبشي بال مساوي

شكل ظاهري اين نبشي به صورت حرف V بوده .براي سهولت در استفاده هاي روزمره نبشي را با يك عدد صدا مي‌كنند. به عنوان مثال نبشي 30 به معناي طول 30 و ضخامت 3 است.

نبشي بال غيرمساوي

نبشي بال غير مساوي داراي بال با اندازه‌هاي مختلف است؛ به طوري كه يكي از اين بال‌ها از ديگري بزرگتر است وصورت حرف L  انگليسي است. در صورتي كه سايز نبشي به صورت 130*70*10نوشته شده باشد به اين معنا است كه اندازه بال بزرگ نبشي  130 و بال كوچك داراي اندازه 70 و ضخامت آن 10 مي‌باشد.

نبشي فابريك و نبشي پرسي

تفاوت نبشي فابريك و پرسي در نحوه توليد اين دو است.نبشي فابريك از شمش ساخته مي‌شود، به اين صورت كه ابتدا شمش وارد كوره مي شوند و با عبور از چند قفسه مخصوص، مقطع آنها به نبشي تبديل مي‌شود. در صورتي كه نبشي پرسي از ورق فولادي ساخته شده و براي توليد آن از دستگاه رول فرمينگ براي پرس كردن ورق استفاده مي‌شود.

انواع نبشي از نظر جنس

نبشي ها با توجه به مواد روش ساخت و درصد عناصر سازنده و همچنين نوع پوشش به دسته هاي مختلفي تقسيم مي شوند.

  • نبشي ضد زنگ:همانطور كه از نام اين نبشي مشخص است، ساختار آن ضد زنگ بوده و در برابر آب و هوا دچار زنگ‌زدگي نمي‌شود

  • نبشي گالوانيزه:اين نوع نبشي داراي يك لايه بسيار نازك روي سطح آن است و باعث محافظت از آن در برابر عوامل زنگ‌زدگي مي‌شود.

  • نبشي اسپيرال:نبشي اسپيرال يك نبشي بال مساوي است كه در ابعاد ۲۰ و ۵۰ موجود است و از آن با نام گرم نورد ديده بال مساوي نيز ياد مي‌شود.

 

 

كاربرد و استانداردهاي نبشي آهني

نبشي‌ها در صنعت ساختمان‌سازي داراي اهميت زيادي هستند و كاربردهاي فراواني دارند. برخي از مهمترين كاربردهاي نبشي آهن  شرح زير است :

  • اتصالات ساده: اتصالات ساده همچون اتصال گيردار (صلب)، اتصال نيم‌گيردار (نيم صلب) اتصال نبشي جان و اتصال با نبشي نشيمني (تقويت شده و تقويت نشده) هستند. از نبشي‌هاي آهني مي‌توان در اين اتصالات استفاده كرد.
  • اتصالات پيچيده: در اتصال‌هاي تيرآهن به بيم‌هاي باربري و اتصال ستون به صفحات از نبشي استفاده مي‌شود. از نبشي‌هاي سايز ۵۰ تا ۱۵۰ ميلي‌متر براي اتصال پل به ستون، تيرآهن به بيم‌هاي باربري و ستون به صفحات در فوندانسيون، ساخت خرپا و ستون استفاده مي‌شود
  • ساخت قاب و سازه‌هاي فلزي: در ساختمان‌هايي كه با استفاده از قاب و سازه فلزي سبك ساخته مي‌شوند، از نبشي استفاده مي‌شود.

مركز فروش نبشي آهني در ايران

در سايت آراد آهن مي‌توانيد از قيمت روز نبشي آهني اطلاع پيدا كرده و براي خريد انواع نبشي سفارش خود را ثبت نماييد. آراد آهن از جمله مرجع‌هايي است كه در آن مشخصات فني نبشي مانند سايز، ابعاد، ضخامت و وزن ذكر ميشود و مي‌توان از آن براي مشاهده قيمت آنلاين نبشي استفاده كرد.

 

 


برچسب: خريدنبشي،فروش نبشي،قيمت نبشي،نبشي آهني، نبشي فابريك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۶ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)

بهبود رتبه الكسا در كمتر از 10 روز

كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

كسب رتبه "الف" و برتر Alexa در شبكه افزايش بازديد و تبادل ترافيك شيك رنك فراهم شد.

ارتقا رتبه سايت ديگر مانند گذشته با صرفا چند تبليغ يا دريافت ترافيك و بازديد از تعدادي سايت يا چند شبكه اجتماعي موثر است اما كافي نيست به همين خاطر جاي تعجبي نيست كه روش هاي جديد نوين و هدفمند شيك رنك روي كار آمده با سيستمي گسترده بيش از تصورات. چرخه اي از سيستم نمايش سايت ها را در قالب شبكه ايجاد كرده ايم تا بصورت نامحدود سايت ها در اين سيستم نمايش داده و بازديد دريافت كنند همين الان ميتوانيد به اين شبكه تكثير شونده متصل شويد و سايت خود را به زنجيره نمايش ميليون ها صفحه سايت و به كل شبكه اتصال دهيد . در كمتر از چند روز شاهد رشد همه جانبه در رتبه سايت خود بويژه "#رتبه_الكسا" خواهيد بود . براي درك بيشتر شبكه و پي بردن به گسترگي آن كافيست لينك chicrank.ir/rank را فراخواني كنيد تا صفحات مختلف به هم زنجير شده سايت ها را در اين چرخه گسترده مشاهده نماييد.

ارتقا رنك الكسا

 

ساير ويژگي و قابليت بسته هاي كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

  •  قابليت ثبت آمار و نمايش در پنل اختصاصي
  •  قابليت مديريت سايت هاي كمپين در پنل اختصاصي
  •  قابليت كسب امتياز رايگان از نمايش سايت هاي چرخه در پنل شبكه
  •  قابليت اختصاص امتياز دريافتي به سايت ها جهت بازديد بيشتر از چرخه نمايش شبكه
  •  به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد دريافتي + بازديد هديه + بيش از 15 چرخه نمايش رايگان صفحات سايت در شبكه
  •  دريافت بازديد واقعي از شبكه وب سايت ها
  •  دريافت بازديد ارگانيك referral از منابع پربازديد
  •  دريافت بازديد معتبر cpm بصورت Campaign
  •  دريافت بازديد مستقيم Direct - Other - Display بصورت همزمان

راهبرد و مزاياي سرويس كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

خريد كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]قبل از سفارش كمپين الزاميست از قسمت راهنماي جامع فايل مخصوص سيستم را دانلود و نصب نماييد. اين فايل شامل يك پوشه با پسوند zip است كه در درون آن نيز صفحات html سبك قرار گرفته است . تمامي صفحات فايل نوايندكس و نوفالو هستند و تاثير منفي بر روي سئو سايت شما ندارد. كاربران كل شبكه گسترده سيستم تنها از طريق اين صفحات از سايت شما ديدن و بازديد مي كنند. قرار داشتن كدهاي اختصاصي و سبك بودن صفحات باعث مي شود كه الكسا متوجه تمامي بازديدها شده و با محاسبه و لحاظ كردن تمامي بازديدها ، رتبه سايت شما به شكل چشمگيري بهبود پيدا مي كند. در هنگام سفارش اولين كمپين يوزر و پسورد اختصاصي شبكه را دريافت خواهيد كرد. با ورود به پنل مي توانيد گزارش آمار سايت خود را در چرخه شبكه مشاهده و مديريت كرده و يا از چرخه نمايش زنده سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد. با يوزر و پسورد اختصاصي نيز مي توانيد قبل از پايان دوره سررسيد كمپين خود از نمايش چرخه سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد و امتياز كسب شده را به سايت هاي خود جهت نمايش بيشتر در شبكه اختصاص دهيد. (به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد و بيش از 15 چرخه نمايش و بازديد رايگان صفحات سايت در شبكه)

جهت مشاهده اطلاعات بيشتر به لينك منبع زير مراجعه نماييد

https://chicrank.ir/cart.php?gid=2

منبع: شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۴۳ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)