بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران .

بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران

ویژگی های ورق سیاه

 

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان پرفروش‌ترین ورق سیاه داخلی است. به طور کلی ورق سیاه به عنوان یک محصول اولیه به منظور مصرف در صنایع گوناگون است.

ورق سیاه چه ویژگی‌هایی دارد؟

ورق سیاه از نورد گرم شمش‌های فولادی به دست می‌آید. قرار گرفتن در معرض دمای بالا به این ورق ویژگی‌هایی چون: انعطاف پذیری، قابلیت جوشکاری، مقاومت بیشتر در برابر ضربه و فشار و ظاهری مات و سیاه می‌بخشد.

وزن ورق سیاه را می‌توانید از طریق فرمول زیر به دست آورید و یا با مراجعه به جدول اشتال وزنی مشاهده نمایید.

وزن ورق سیاه = طول ورق  * عرض ورق  * ضخامت ورق  * چگالی ورق (۷.۸۵)

شایان ذکر است در این فرمول اعداد مربوط به ابعاد ورق باید برحسب میلیمتر وارد شود.

شما می‌توانید قیمت ورق سیاه در ابعاد مختلف و برندهای گوناگون را در سایت و یا کانال تلگرامی آرادآهن مشاهده و مقایسه نمایید. تمامی قیمت‌های منتشر شده به روز است و بلافاصله بعد از هرگونه نوسانی که نرخ‌ها را دچار تغییر کند، قیمت‌های جدید در سایت و یا کانال به روزرسانی می‌شود.

انواع ورق سیاه

 

  • ورق سیاه St37: ورق سیاه گرید St37 در بازار اصطلاحاً به ورق سیاه معمولی شناخته می‌شود. در آلیاژ این گرید از ورق سیاه از میزان درصد کربن کمتری استفاده می شود.
  • ورق سیاه St52: ورق سیاه گرید St52 یا ورق صنعتی در آلیاژ و ترکیب شیمیایی خود از میزان کربن بیشتری برخوردار است

ورق سیاه فابریک به چه معنی است؟

ورق‌های سیاه که ضخامتی بین ۱.۵ تا ۱۵ میلیمتر دارند، به صورت رول و در طول‌های مشخص بسته بندی و به بازار عرضه می‌شوند. از این رو به آن‌ها ورق سیاه رول شده، کویل و یا کلاف گفته خواهد شد.ورق سیاهی که به صورت برش زده شده در بازار عرضه می‌شود، ورق سیاه فابریک و یا شیت خوانده خواهد شد.

در این میان انواع ورق سیاه موجود در بازار، خرید ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان بیشترین متقاضی را به خود اختصاص می‌دهد و این افزایش تقاضا بالا رفتن قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را در بازار به دنبال داشته است

از کجا ورق سیاه بخریم؟

برای خرید ورق سیاه در صورتی که نیاز به تناژ بالایی از این محصول دارید، می‌توانید به صورت مستقیم به کارخانه مراجعه نمایید. اما با توجه به این که بیشتر کارخانجات معتبر محصولات خود را با شرایط ویژه‌ی چون فروش در تناژهای بسیار بالا و به صورت سبدی و فروش از طریق بورس عرضه می‌نمایند خرید از کارخانه با دشواری‌ها و محدودیت‌های فراوانی روبرو است.

شما می‌توانید برای خرید ورق سیاه به مراکز فروش اصلی و معتبر آهن آلات در سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان خود به صورت اینترنتی و از طریق بازرگانی آرادآهن اقدام کنید.

بازرگانی آرادآهن یکی از مراجع اصلی فروش ورق سیاه در کشور به شمار می‌رود که با تمامی کارخانجات بزرگ داخلی همکاری‌های نزدیکی داشته و می‌تواند با کمترین قیمت ورق سیاه موردنیاز شما را تأمین و در هرکجای کشور که هستید، برایتان ارسال کند.

برای ثبت سفارش خود از طریق این بازرگانی و یا استعلام بهترین قیمت ورق سیاه با شماره‌ی ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

 جهت مطالعه کامل این مقاله به دانشنامه آرادآهن مراجعه نمایید.


برچسب: ورق،ورق سیاه،ورق سیاه فولادمبارکه،خرید ورق سیاه،فروش ورق سیاه،ورق st52،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۴۳ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)