بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران .

بانک اطلاعات جامع آهن آلات ایران

همه چیز در مورد ناودانی

 

 

 

ناودانی یکی از مهمترین پروفیل باز است که به دو روش پرسی و فابریک تولدی می شود. علاوه بر این ناودانی به دو نوع ناودانی سبک و سنگین و از نظر ظاهری به دو دسته ناودانی ساده و مشبک تقسیم می شود

ناودانی های موجود در بازار به با استفاده از دو استاندارد UPE  و UPN  تولید می شوند. در استاندارد UPE  ناودانی دارای دو بال موازی بودع و از نظر ظاهری شبیه حرف انگلیسی C  است . اما در ناودانی UPN  بال ها مخروطی شکل  هستند و شبیه حرف Uهستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها ناودانی می‌توان به مواردی چون: مقاومت بالا، نصب سریع و آسان، طول عمر زیاد و .. اشاره کرد.

مشخصات فنی و کاربرد ناودانی

مهم‌ترین مشخصات ناودانی‌ها سایز و وزن آن‌هاست. سایز یا نمره ناودانی برابر با عرض جان ناودانی است. برای مثال منظور از ناودانی ۸ در بازار ناودانی است که عرض جان آن معادل ۸۰ میلیمتر است.

 سایز ۸ و ۱۰ ناودانی کاربرد فراوانی که دارند پرفروش ترین سایزهای ناودانی هستند.

کاربرد ناودانی:

  • به عنوان مهاربند برای استوار سازی مجدد دیوارهای آسیب دیده
  • استفاده در ساخت قالب‌ها و نماهای ساختمان
  • استفاده در ساخت پایه‌های تابلوهای راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ها
  • کاربرد در ساخت چارچوب ‌های در و پنجره، قفسه‌ها
  • استفاده در ساخت خرپا، باد بند

 

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز ناودانی

قیمت روز ناودانی همانند دیگر مقاطع فولادی به طور مستقیم با شاخص های قیمت بازار آهن و فولاد کشور در ارتباط است. این شاخص ها عبارتند از: نرخ دلار، قیمت جهانی سنگ آهن و فولاد، هزینه حمل و نقل، هزینه انرژی، هزینه نیروی انسانی و میزان عرضه و تقاضا در بازار. قیمت روز ناودانی بعد از در نظر گرفتن این شاخص ها تعیین و توسط مراجع اصلی اعلام می‌شود. بازرگانی آرادآهن به صورت روزانه، بعد از اعلام نرخ جدید هر یک از محصولات از سوی کارخانه و یا بازار، قیمت‌های درج شده در سایت و کانال تلگرامی خود را به روز رسانی می‌کند.

آراد آهن، مرجع فروش ناودانی در ایران

آراد آهن، مرجع فروش ناودانی در ایران و یکی از مراجع عرضه کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور به شمار می‌رود. این بازرگانی با برقراری ارتباط مستقیم با کارخانجات اصلی و مطرح داخلی و نیز واردات انواع محصولات فولادی با کیفیت از کشورهای خارجی می تواند سبدی متنوع از محصولات فولادی را پیش روی مشتریان خود قرار دهد.

شما می‌توانید در هر کجای ایران با تکمیل و ارسال فرم ثبت سفارش موجود در سایت بازرگانی آراد آهن، محصولات فولادی از جمله انواع ناودانی را با کمترین زحمت و قیمت به صورت غیرحضوری خرید نمایید. پس از ثبت سفارش همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند و سفارش شما را قطعی و در اسرع وقت به همراه فاکتور رسمی و ضمانت کیفیت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد.

 

جهت مطالعه این مقاله به دانشنامه آراد آهن مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۴۱ توسط:آراد آهن موضوع: نظرات (0)